2011年4月21日 星期四

[展場]請大家於4/22前繳給我

我星期五下午七八節會去教室,請沒有交的人要趕快交給我!!!

[影片組]

1.作品名稱(中英文皆可) + 作品理念 <--SC未繳
2.設計過標題 + 團隊LOGO(AI檔) <--SC未繳 (請問何清蓉 LOGO就是團隊LOGO嗎? )

[互動組]
2.作品名稱(中英文皆可) + 作品理念
3.設計過標題 + 團隊LOGO(AI檔)
4.DB和ED請繳交大型海報

[全班]
1.作品中英文名稱+作品總長度(幾分幾秒)+作品截圖(1920*1080,300dpi) <--SC未繳、聊缺長度、截圖和作品中文名。
2.大螢幕公播區 兩張長型海報(請設計兩種款式) (50cm*400cm 150dpi) (請繳交原始檔)

大家繳交的東西都少很多,請務必快一點交給我,
最晚這星期五放學以前去教室傳檔案給我(七八節我會去)
謝謝!

1 則留言:

  1. Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.

    回覆刪除